fredag 2 oktober 2009

Plättar

Ja, inte plättar man äter utan den underbara växten plättar i luften:) Just nu har jag två stycken i köksfönstret. En stor härligt yvig sak med stora blad i en urna och en liten av den vanliga typen i en café au lait skål. Skålen fyndade jag på senaste loppisrundan, äntligen hittade jag en, men jakten går vidare efter fler!



Jag har värsta sortens helg framför mig eftersom jag har en stor viktig deadline på tisdag. Vi har en uppgift i en kurs som heter Digital bildproduktion att ta fram valfri bild/bilder på temat rödluvan och vargen. Jag har valt att göra ett tapetmönster vilket är väldigt spännande men åh så svårt. Så detta är vad jag ska ägna praktiskt taget helgens alla dagstimmar åt.

Hoppas ni har roligare planer!
Trevlig helg! Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Hej! Åh så fina! jag har oxå tänkt köpa plättar i luften ´hjärtan på tråd. De är ju så söta :)

    kram!

    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har kvar pelargonerna än, de är liiiite för fina för att ställa undan men också för att jag inte vet vad jag ska fylla de tomma försterna med sen.... Bra att få tips av dig då, dina plättar såg riktigt fina ut! :)

    Hoppas att ditt projekt går bra. Det låter riktigt spännande, kanske något att visa upp här sen!? :D Stor lycka till i alla fall och hoppas att du får njuta lite av helgen.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så spännande det lät!! EN TAPET!

    Stressande med deadline tiden bara :)

    Ha det gott!
    Kram Sanne!

    SvaraRadera