söndag 27 september 2009

Ett stort fat i creme med vågiga kanter ...

Det var ett av fynden jag gjorde på senaste loppisrundan. Jag hade tänkt att ha det i tallrikshyllan, men sen tänkte jag att varför inte ha det på bordet istället med lite mysiga ting på? Så så fick det bli!






Nu har jag dock bytt ut tingen mot andra, men vad det är visar jag nästa gång:)

Nu ska jag snart iväg på en timmes skön Pilates. Då har jag gjort mina fyra pass på gymmet den här veckan:)

Hoppas ni får en skön kväll! Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Åh det var ju jättegulligt! tycker absolut du ska ha det på bordet :)

    Kram!

    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Fin blogg du har. Så läckert att dekorera med kastanjer!

    Linda:)

    SvaraRadera
  3. Fint! Riktigt vackert med kastanjer också, det var för länge sen jag tog mig en promenad i omgovningarna och samlade på mig lite natur.

    Kronärtskocka är jätteenkelt att laga! Du kokar den i saltat vatten 30-60min, beroende på storlek, tills bladen lossnar när du drar i dem. Riktigt gott är det så prova! Men det är lite helgmys över det tycker jag :D

    Håller med, de är riktigt snygga att ha framme!

    Hoppas du haft en fin helg och lycka till på pilatesen (4 pass på gym i veckan!?? Jag är impad! )

    Kram!

    SvaraRadera