måndag 21 september 2009

Murgröna

Så lite tid och så mycket att göra sammanfattar ganska bra just nu. Att jag dessutom åkte på en släng influensa gjorde ju inte saken bättre. Men nu är jag nästintill frisk och det gör ju saker lite lättare.

Jag har köpt lite nya växter till vardagsrumsfönstret, murgröna närmare bestämt. En gigantiskt på båge, en som jag klädde min hjärtbåge med och en liten som fick spreta fritt:) Det känns höstigt och fint. Önskar bara att utsikten var lantligare men man kan ju inte få allt.





Nu ska jag försöka komma tillbaka i rutinerna med skola och träning och allt det där andra, även om det blir en hel del kvällsmys med kaneldoftljus nu när mörkret faller på:)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Ser ju jättemysigt ut! Jag Älskar murgrönor:)

    kram!

    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Va kul att du har uppdaterat igen! Det är alltid lika kul att läsa dina inlägg. :)

    Oj vilken långdragen historia du haft, den omtalade svininfluensan kanske? Den verkar ju ha florerat där i norrköping/linköpingstrakten.
    Skönt att du är bättre i alla fall.

    Den här hortensian har sån otroligt vacker färg! Jag har försökt se om jag kan hitta den på kruka men ingen lycka än så länge....

    Hoppas du får en riktigt fin vecka och helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera