söndag 6 september 2009

Persilja ...

fick jag med mig hem från mamma sist vi var där. Både slät- och krusbladig. Den har länge stått i en liten vas i köket, men nu har jag klippt ner den och fryst in. Perfekt att bara kunna ta fram sedan när man behöver.



Jag har lite svårt att hinna med allt jag vill nu på grund skolan. Man får inte mycket tid över till annat. Nu har jag äntligen tagit tag i träningen också och köpt årskort. Så nu måste jag tvinga mig själv till gymmet. Ikväll blir det pilates. Förhoppningsvis funkar det trots extrem träningsverk sedan gårdagens body pump, AJ!

Återkommer så fort jag hittar tiden:)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Så vackert och enkelt med persilja i en vas! Heja dig som tränar och grejar! Måste blir bättre på det jag med. Kram, Anette

    SvaraRadera
  2. Haha, vi är ju nästan lustigt lika. Det är däremot en bra söndagsrutin, man slipper tänka på det under veckan. :)

    Va duktig du är som tränar! Pilater är jättekul, men jag har sååå dålig diciplin när det gäller att ta mig iväg...

    Du tar verkligen fina bilder! Kram Maria

    SvaraRadera