onsdag 14 oktober 2009

Höstfint med pumpor

Jag har gjort lite höstfint i köket med vita små pumpor. Blev glad när jag hittade dessa för jag hann aldrig köpa vita förra året då jag ville ha pumpor till alla helgon, när alla fina var slut såklart!





Kaffe och tända ljus är det som tar mig igenom mörkret, kylan och slutspurten på de jobbiga skoluppgifterna nu. Och anger management på gymmet såklart:) De vågiga kopparna i creme inhandlades på senaste loppisrundan, blev så glad då jag hittade dessa för mamma har likadana och jag tycker att de är så fina:)

Vill ni ha tips på ett riktigt gott kaffe så har Indiska ett kardemummakaffe just nu som är såå jättegott, perfekt för mörka och kyliga höstkvällar:)

Kram Charlotte (som snart får tillbaka sitt liv och lite ledighet)

3 kommentarer:

  1. Så mysigt det såg ut, fint med vita pumpor. Måste kanske gandla :)

    Kram!

    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Åh, jag har också gått och tänkt att jag skulle köpa pumpor men jag visste inte om att det fanns så där fina! Nu måste jag alltså se till att jag hittar dom innan de tar slut. :)

    Hoppas att slutet av veckan blir bra och att du får en riktigt fin helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Haha, jag vet det är så kul! Jag tänkte faktiskt på det för ett tag sen när du visde bilden på lådan med kuddar i ert vardagsrum, jag har nämligen en gammal sveamargarin låda med vita kuddar och en sån där blommig filt!

    Ja, skynda din och köp burkarna!! De är ju så snygga och bra till allt! Jag hade tänkt ta in en minigran men hade faktiskt inte tänkt på att jag kunde ha den i någon av dom! Smart! :D

    Jag ska ta en sväng ner till Röda korsets secondhand här idag och hoppas på att det finns ännu fler....Tyvärr har jag bara hittat EN där tidigare så chansen är väl inte så stor.

    Hoppas du får en riktigt fin helg! Min ska spenderas med näsan i pluggböckerna.

    Kram Maria

    SvaraRadera