tisdag 24 november 2009

Adventspyssel

Hallå i adventsveckan:) Äntligen är första advent snart här! Jag håller som bäst på och pyntar här hemma. Som ni såg i förra inlägget är en ljusstake uppe men resten väntar jag med till helgen faktiskt. Så länge pyntar jag mest med grönt:)

När mamma och pappa var här fick jag ju lite blommor av pappa som jag nu har gjort en grupp av. Älskar de vaxade äpplena, tycker de är så fina:)

Dessutom har de första minigranarna hittat in, och en står i favoritvasen i vardagsrummet.









Nästa pyssel blir nog att knåpa ihop adventsljusstakar tror jag, jag ska göra en till köket och en till vardagsrummet, har lite idéer på lager:)

Pysslar ni också för fullt?

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Hej vännen :) Så snäll och go du är, tack för den gulliga kommentaren! :) Jag gillar också den översta klänningen, men min sambo var väldigt förtjust i den vi valde och den var dessutom billigare och perfekt i storlek. Hoppas att du och din sambo en dag bestämmer er, det är riktigt mysigt och fint och en dag att se framemot :)
    Jättefint pyntat! Blir så sugen här hemma! Kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Hejsan söta du! Vilken underbar blogg du har, så glad att jag hittade hit!!! Du är oerhört begåvad! Åh är det bröllop på gång också? Då får jag gratulera i förskott, håller för fullt på med bröllopspyssel, dock inget ute på bloggen ännu, inte till mig själv dock utan till sommarens försäljning. Kram på dig så tittar jag in snart igen! / Tess

    SvaraRadera
  3. Hej! Du är så gullig, kul om jag kunde inspirera! :)

    Julgruppen blev ju jääättefin! Älskar att ha mycke blommor över jul och jag införskaffade lite fler idag på torget, får se vad jag ska göra med dem :D

    Ha en riktigt bra fredag och njut av helgen!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Å vad fint du har gjort. Blir så lycklig av sådana bilder.
    Kram Lotta

    SvaraRadera