torsdag 19 november 2009

Mörker

Nu är det verkligen mörker som råder och jag är så trött så att jag knappt kommer upp ur sängen på morgonen och så fort jag har kommit hem på eftermiddagen och ätit middag så somnar jag i soffan och sover ett par timmar. Levande ljus i all ära men så mycket piggare blir jag inte:)

Det är så skönt att det är advent snart så man får liva upp tillvaron med lite ljus och godsaker. Under helgen eller iallfall under nästa vecka så ska jag börja fixa och pynta lite här hemma.

Tills dess har jag piffat till ett litet vinterträd:)





Nu är det dags att ta tag i nästa bok inför det tredje och sista (puh) litteraturseminariet och jag hade även tänkt hinna med att städa lite idag eller imorgon så det blir rent och fint och upplagt för piffning:)

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Ja, jag spenderar aldeles för många timmar med att tänka på hur jag ska pynta att det är lika bra att få det gjort ;) Dessutom är veckan och nästa helg fullbokade och det bara måste ju vara julpyntat vid första advent! :)

    Granit är utan tvekan min favoritbutik, så jag förstår om du du är sur över att den lagt ner. Men tror du inte att hyacintvaserna var slut!!!! Jag som stått och hållit i dom men tänkt att jag skulle vänta. Typiskt! Nu kommer de inte in igen för ens till nästa jul.

    Haha, jo jag ska ta och visa mina alster, riktiga nybörjarsaker. Jag håller tummarna för att det ska se liiiite bättre ut när glasyren är bränd :P

    Ha en riktigt fin helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera