lördag 21 november 2009

Den är min!

Ja, den underbara adventsljusstaken är äntligen min, tack vare min snälla mamma:) Jag satte upp den i fönstret för att testa men nu har jag ingen lust att ta ner den så den får stå kvar. De andra ljusstakarna väntar jag dock med;)



Jag har också lagt i en ljusslinga i mitt planteringsbord i zink runt fågelburen som står där på.



Så nu har jag alltså börjat pynta vardagsrummet lite. Jag fick chansen att bjuda både mamma och pappa på middag i går när de skulle på konsert här i stan och då hade pappa med sig lite julblommor till mig också, så de ska jag pyssla ihop ett litet arrangemang av nu, köpte ett stor zinkfat till det idag:) Jag sprang också på Jeanne D'arcs julmagasin som de redan hade fått in i min favorit blomsterbutik så när jag har pysslat färdigt ska jag mysa ner mig i soffan med det:)

Hoppas ni har en mysig lördag! Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Haha, förstog att det var den! ;) Jättefint!

    Tack! Jo det är fint i glas men jag hade velat haft en massa olika och då hade den i zink brytit av så bra...Jaja, nu vet jag att jag måste vara snabbare nästa år :)

    Typiskt nog har jag legat deckad hela helgen så julpyntandet kom lite av sig men får pyssla då det hinns med i veckan.

    Hoppas din vecka blir bra!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Jo, nu fungerar hjärnan igen och jäg känner mig mycket piggare. Har massor att göra så det är väl bara att börja även om jag har lite svårt att komma till skott....

    MEN, nu är det bara en månad kvar till julafton!!! Jag skriver min sista tenta den 18 december och sen är jag ledig!!! Då ska det bli mycke julbak och pyssel kan jag lova.

    Hoppas du får en jättefin vecka och att du hinner med lite pyssel också :)
    Kram!

    SvaraRadera