torsdag 26 november 2009

Murgröna



Murgröna är en växt jag börjat gilla mer och mer och när jag var på IKEA sist för att fylla på ljusförrådet hittade jag underbar murgröna med riktigt stora gröna blad till det fantastiska priset 25 kr styck. Så jag investerade i inte mer än 3 stycken så nu har jag murgröna i både vardagsrummet och sovrummet. Jag vill ju helst ha dem på båge men då lyckas jag alltid ta död på dem tyvärr.

Jag återkommer med lite mer adventspyssel nästa gång:)

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Åh! 25kr, det var ju som hittat. Det är så skönt att ha levande växter hemma, det inger lugn men samtidigt energi! :)

    Så kul att den fått en plats på en hylla, hoppas på bilder sen! :)

    Oj, det som inte står i min almanacka händer nästan inte....:P Jag är imponerad att du kan hålla allt i huvudet! Jag har en såndär med utbytbart innehåll men den är lite för liten för mig så jag behöver en större. Nu finns de ju iofs i större storlekar men det är ganska saftigt pris på dem....

    Åh så mysig din helg låter! Hoppas du gör riktigt bra fynd. :) Min helg är fullproppad. Ska snart iväg och se på hästtävlingar i Globen men min mamma, mys! Vi får se hur mycke pyssel som hinns med men annars finns ju alltid nästa helg! :)

    Stor kram på dig!!

    SvaraRadera