torsdag 5 november 2009

Krokar och novemberkök

Ja, nu är nog inspirationen tillbaka när jag publicerar inlägg två dagar i rad:) Men jag måste bara visa hur fint det blev i köket med min födelsedagspresent.

I det stora paketet från mamma gömde sig alltså en sån här härlig krokmojäng (vet inte riktigt vad jag ska kalla den?) Jag har spanat och spanat och klämt på den ett antal gånger så gissa om jag blev glad när jag nu fick den:)

Tycker det blev så fint med helheten i köket nu!




Jag hängde på lite allt möjligt: en zinkstrut, den underbara ägghållaren jag och mamma fyndade på senaste loppisrundan, en liten sil, också den från loppis, ljuslyktor och spetshjärtat jag också fick i present.



Den underbara vita rosen får nu samsas med den lilla zinklyktan och lite gamla silverbestick (tack mamma för inspirationen:) )



Nu ska jag i väg för ett aerobic- och ett styrkepass. Ska bli grymt skönt efter de senaste två dagarna med hamburgare, tårta och choklad:)

Kram Charlotte

11 kommentarer:

  1. Men åhh, nu blev jag glad! Två nya inlägg hos dig! :D Kul om din inspiration är tillbaka. Grattis i efterskott får man väl också ta och säga.

    Vilken underbar liten vovve du har! Ha en riktigt fin helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Charlotte!
    Grattis i efterskott säger jag oxå!

    Vilken himla fin "mojäng" du fick av din mamma:) Passar bra i ditt mysiga kök!

    Ha en härlig fredag och helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. oj..vilken blogg ja snubblade in på!! underbar!! vilken fin grej du fick av din mamma..:)

    kramar elin

    SvaraRadera
  4. hejsan
    men kanonfin den var krokmojängen...dina saker passade fint hängandes i den..
    och ditt stooora Yankee Candel skulle jag verkligen vilja ha...
    kram lolla

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det. Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Hej hej. Åhhh så fin blogg, messa fina bilder. Så fint du har det hemma, köket var ju underbart vackert.

    Ha en fin lördagkväll.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Så söta och fina små detaljer du har i ditt kök. Jätte fint.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jo jär är riktigt förtjust i pilates! Tyvärr så tycker jag att passen här går på så dåliga tider.

    Haha, jag kunde inte riktigt hålla mig utan tog in en lite gran. Den är riktigt söt! :) Men inget mer jlupynt ska upp innan december! Lägtar efter hyacinter och i år ska vi ha en mellanstor gran på balkongen som ska kläs!

    Uppe i norrland var det vacker vitt av all snön som föll! Liiite trist att komma tillbaka till ett grått och regnigt Stockholm då.

    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Hej hej! Så fint du har det i köket, ser så hemtrevligt ut! Vilken söt mamma som gav dig en så fin krok! Många kramar Emma

    SvaraRadera
  10. Vad kul att du bor i Linköping..då bor vi ganska nära:-)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Vilken söt blogg jag trillade in på!!

    Tack för titten!

    Kram från en bloggare till en annan :-)

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera