måndag 12 januari 2009

Ut med julen

Igår slängde vi ut julen här hemma. Det kändes lite vemodigt att slänga ut granen framförallt, men det var skönt också. Idag har jag gått omkring här hemma och flyttat tillbaka och möblerat om diverse saker. Ska ta mig till någon blomsteraffär i veckan och köpa tulpaner och lökar, härligt!

Som en litet avslut ska jag visa två bilder från jul/nyår som jag hittade i datorn.

Först en bild på vår nyårsmiddag som var hur god som helst.



Och sedan en bild på kanske världens bästa bok som jag fick strax innan jul: A piece of cake med favoriten Leila. Jag testade att baka både Lion bars och Rocky road som julgodis, och det var allt annat än äckligt:) Tänkte försöka mig på något nytt recept i veckan.



Nästa gång blir det vårigare bilder!

Kram Charlotte

2 kommentarer: