tisdag 6 januari 2009

Jag måste ju också ha en minigran









Jag har sett den överallt i år, så det är klart att jag också måste ha en liten dikesgran. Passade på att plocka med mig en hemifrån skogarna i Småland. Här hos mig i stan i Linköping är det inte lika tätt med gran:)

Den hamnade i alla fall i en liten zinkkruka som jag plockade upp på vägen hem, på Nublu i Mjölby närmre bestämt. Sen gjorde jag små strutar av tårtpapper som mamma fick över när hon gjorde strutar till sin gran.

Har handlat en hel del annat förresten, vi hann med en sväng till Ullared när vi var hemma nämligen, och där kan man ju handla hur mycket som helst. Ska visa allt så fort jag kan och hinner, men jag är ju ledig ett tag framöver så det ska nog gå:)

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Jag hittade hit från google :) sökte på mini gran.. super sött. Har en fråga: Vad har du i krukan? Vatten eller jord.. hur ska den överleva? Du kan gärna svara i min blogg så att jag inte missar svaret. Skulle vara så snällt.

    SvaraRadera