torsdag 8 januari 2009

Lite zink och nya ting

Nu tänkte jag visa lite nya ting jag införskaffade när jag var hemma och sen slank lite andra bilder med också!



Denna lilla zinkstrut köptes hos Den blyga violen. Den mysigaste butiken man inte får missa om man besöker Jönköping. Köpte även lite annat där som jag visar en annan gång:)



Denna taklampa i zink köptes också. Mamma har en likadan. Den passar mycket bättre i köket än den svarta vi hade innan.



Hyllan i hallen har fått lite tillökning i form av en liten ljushållare i fattigmanssilver och lite lummer.



Fläkten i köket pryds nu mer av nya salt- och pepparkar som köptes i Ullared för det fantastiska priset två för 5 kr, och lite lummer. Pepparkaksbiscottin börjar sina dessutom:)

Jag har som sagt fler bilder att visa men de kommer så småningom. Nu ska jag gå och skära upp brödet jag bakat:)

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Taklampan var väldigt fin!

    SvaraRadera
  2. jättefint med vitt och Zink! lummeln gör ju susen också:)

    SvaraRadera
  3. Hihi, eller hur? Jag har lärt mig av den bästa ;)

    SvaraRadera