torsdag 15 januari 2009

Second hand fynd och ny lampa

Hallå där! Nu kommer bilderna på mina Second hand fynd som jag gjorde härom dagen. Vi har dessutom köpt en lampskärm till lampfoten vi köpte när vi var i Ullared.

Först ut: Second hand fynden som är en gammal flaska och sex större bakformar. Blev så glad när jag hittade formarna eftersom jag har startat en liten samling och bara hade små innan. De här stora passar perfekt att ha blockljus i:) Flaskan är till min man och hans whiskey, hihi.





Och sen lampan som nu står i köket eftersom vi inte har någon fönsterlampa där. Men den ska snart få flytta in i sovrummet. Lampfoten är i vitt trä och är ett fynd från Gekås. Lampskärmen med kjol kommer från Watt & veke och är köpt på Mio.



Jag hade tänkt visa bilder på mina nyinköpta blommor också men kameran dog mitt i tagningen innan idag och tyvärr ställer ju mörkret till det nu så det får bli imorgon istället:)

Kram Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar