onsdag 27 januari 2010

Kreativt kaos

Jag kommer ihåg när jag för ett tag sen läste i något magasin om en tjej som föredrog sina tulpaner utslagna. Nu förstår jag vad hon tyckte vad så vackert med det, det känns så härligt vildvuxet och passar så bra till den andra ruffa inredningen. Dessutom tänker jag, så fort jag kommer ut i köket och ser buketten, att vad bra den symboliserar mitt liv just nu, haha. Ett kreativt kaos är precis vad det är:)



Nu ska jag fila lite på en tidningsanalys och sen äntligen sova, höjdpunkten på dagen nu mer, haha:)

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Maj, jag måste nog erkänna att vissna blommor gör mig lite ledsen till mods...har själv en bukett här hemma som borde få går vidare.....

    Åh så spännande! Kan du inte visa lite bilder på den blivande tavelväggen!? Jag behöver inspiration! Däremot så blir det nog tavellister här hemma....vill ju inte slita ut karln än ;)

    Hoppas du får en lugn ock skön helg då du inte behöver tänka på skolan! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Hoppas du hade en fin helg i familjens sällskap! Här var det toppen med aktiviteter som rea-shopping, fika och basket! :)

    Det där växthuset låter ju huuur fint som helst! Vill också bo i hus med trädgård....Hur går det för er förresten. Blir det flytt ill landet när du är färdig??

    Ny skolvecka nu så vi får ta nya friska tag! Stor kram

    SvaraRadera
  3. Det känns så lyxigt att kunna köpa hem en massa snittblommor och jag har ju ganska tur som har "billiga" Hötorget som jag kan svänga förbi på väg hem från skolan. Får se till att unna mig det lite mer.... :)

    Men man ska ju ha höga krav om man ska köpa hus!! Man vill ju inte flytta stup i kvarten och hus känns som en både dyrare och mer långsiktig bostad så klart du ska ha höga krav ;) Problemet kanske snarare blir att båda har samma krav. :)

    Stackare! Hoppas att du kryar på dig! Unna dig något nytt gott te och lite blommor, det är medicin för själen! ;)

    Stor Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Nu hoppas jag på en uppdatering här hos dig snart! :)

    Hihi, tack! :) Jo det blir inte så mycke bilder på oss annars men en och annan får jag väl bjuda på :)

    Jag har ju iofs en bakgrund med konståkning men annars så är långfärdsskridskor faktiskt en helt annan sak och inta alls svårt. Det är som en blandning mellan skridskor och skidor! :)

    Ja, visst är han bra!!

    Hoppas du har en riktigt lugn och skön helg, det har jag! Kram på dig!

    SvaraRadera