tisdag 12 januari 2010

Spegel i antiksilver

Jag har ju inte visat några julklappar än (shame on me) men nu ska ni få se:) Av mamma fick vi denna underbara spegel i antiksilver och den är såå fin och passar såå bra över soffan där det varit för tomt ett bra tag nu:) Den tenderar (som mycket annat) att se mycket mindre ut på bild dock!











Som ni vet bara njuter jag (och Franz) av denna lediga vecka. Spenderar mest tid i soffan faktiskt:) Nästa inlägg blir nog en annan åh så fin julklapp;)

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Hej hej!!

    Vilken fantastiskt vacker spegel!! Helt underbar!

    Kul att se bilder på Franz! Han verkar vara ett litet charmtroll. :) Jag har en vän hemma i norrland som har en fransk bulldog som också heter franz! :)

    Vet du, jag beställde en mac förra veckan så den kommer nog när som helst! Wiii :)

    Ha en riktigt fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. så fin spegel!!!! i love it!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken mysig sista bild! Ljuvlig!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Jo iskallt är det! Haha, jag har växt upp med en miljömedveten mamma så jag vet hur det är! ;)

    Åhh så mysigt med hund! Jag jobbar på min J men tyvärr så har han de ganska bra argumentet att han är allergisk.... Men men ska vi f¨år väl se :P

    Macen kom idag!!! Du hade rätt, jag är KÄR!!!

    Börjar du också skolan på måndag?

    Ha en fortsatt fin torsdag! Kram Maria

    SvaraRadera