måndag 4 januari 2010

Bye bye julen

Igår sa vi hejdå till min familj och min kära hemstad och nu är vi tillbaka i Linköping igen efter över 2 veckor i de småländska skogarna. Idag har vi sagt hejdå till all jul här hemma och det är så skönt! Jag kör en liten bildkavalkad med de julbilder jag hade kvar i kameran:)

















Nu är jag så sugen på vår och att fixa lite nytt här hemma! Jag har massa nya prylar att packa upp, både julklappar och saker jag köpte i Ullared när vi var där förra veckan och sen ska det inhandlas lite nya fräscha vårblommor. Rensas i röran ska det också göras, jag ska ta tag i garderoben så fort som möjligt!

Men först en promenad med Franzen och en sväng till mitt kära gym jag saknat under ledigheten:)

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Hej!!

    Jag har varit lite inaktiv ett tag så jag måste ju passa på att önska dig gott nytt år liiiite i efterskott! Hoppas du haft det riktigt bra!

    Vi är också hemma nu och även här har julen börjat stökas bort så smått....tar det lite som det kommer. Uppe i norr har det snöat nästan hela tiden så det känns skönt att komma tillbaka till lägenheten (= ingen skottning) dessutom strålar ju solen här, underbart!

    Jag hopppas du visar upp lite av allt du köpt! Jag ska se till att visa keramiken också var det lider, fatet kan jag säga är helt underbart! (jag ju riktigt svag för vit keramik)

    Hoppas ni har det mysigt och njuter av ledigheten! Stor Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Charlotte, så mycket fint du visar, du är duktig på att fota bara så att du vet hihi. jag önskar dig ett underbart år och massa kramar/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jo det är ju jättebra och det skadar ju helt klart inte att de är snygga också ;)

    Våra stackars män, de har det inte lätt:) Hihi

    Hoppas du har en riktigt härlig helg. Nu ska jag ut på loppisjakt! Kram kram

    SvaraRadera