lördag 23 januari 2010

Bokstäver och de första tulpanerna

Hej alla! Jag har nu överlevt min första skolvecka efter jullovet, med nöd och näppe;) Nej då, det känns helt okej faktiskt. Förutom den obligatoriska vetenskapliga(tråk)metoden så läser jag både tidskriftsproduktion och förpackningsdesign vilket är två kurser helt i min smak. I tidskriftskursen har vi som projekt att ta fram ett koncept för en tidning och där har vi några riktigt bra och roliga ideer så det känns jättekul:)

Det står still i inredningen iallafall, när man visar sig bland folk varje dag tar mitt andra stora intresse mode över istället, haha:) Jag har i alla fall inhandlat årets första tulpaner och piffat till spegeln med lite bokstäver.





Nu ska vi snart iväg på bio och det blir Avatar. Hoppas ni får en mysig lördagskväll!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Hej Charlotte, vad du är pysslig och grejar så fint. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera