lördag 16 januari 2010

Krispiga krokus

Hej hopp! Jag lovade ju att visa ännu en fin julklapp men det kommer i nästa inlägg. Smyger in lite vårkänsla i form av krokus i mellan:)







Jag har mått väldigt bra väldigt länge nu tack vare ledigheten men i och med att skolan börjar på måndag igen så kommer ångesten krypandes. Mest på grund av att det är sista terminen med allt vad det innebär. Känner mycket oro speciellt eftersom jag inte vet vad jag ska göra för exjobb, men jaja, jag tar en dag i taget så ska det nog lösa sig det med!

Nu blir det myskväll och det lutar åt pizza (har ju tränat fyra gånger redan den här veckan och med tanke på humöret känns det lägligt) :P

Trevlig lördagskväll! Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Så vårligt och fint hos dig Charlotte. Skolan kommer säkert att gå bra, man tar det allt eftersom. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Åh så vårigt med krokus! Jag har inte köpt några vårblommor än. Egentligen har jag inte köpt några blommor alls sen före jul så det är ganska kalt här hemma. Ska vänta tills min Ma kommer förbi med bilden för jag tror inte att blommorna hade gillat att hänga med hem på cykeln i minusgraderna......

    Jag börjar också på måndag så jag känner också lite ångest. Dock så har vi rätt lite schemalagt för vi ska skriva vårt kandidatarbete parallellt hela våren. Jag har bara hunnit halvvägs på min 5-åriga utbildning så jag har 2.5 år kvar :P

    Hoppas du haft en riktigt fin helg! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag är inte heller så förtjust i Karlsson på taket! Tycker att han egentligen bara är elak! Älskar Astrids andra figurer :)

    Mmm, på ett café på skolan säljs riktigt stora och fasansfullt goda chokladbollar. Farligt! Men hemmagjorda är ju alltid någonting särskilt :)

    Imorgon är det fredag och sen är det helg! Första veckan avklarad! Wiiipiii! Kram Kram

    SvaraRadera