lördag 9 januari 2010

Vår!



Min snittamaryllis är det enda som är kvar av julen nu, men jag tycker den vittnar mer om vår faktiskt:) Jag har gärna minusgrader, snö och sol men när det närmar sig 20-strecket och man inte kan vara ute mer än 5 minuter i taget är det inget roligt! Nä, jag längtar till gröna knoppar:) Imorgon ska jag handla vårblommor, tulpaner och krokus närmare bestämt:)

Annars händer det inte mycket, jag njuter av att bara vara ledig och är glad att jag har en hel vecka med sovmorgnar kvar innan jag börjar min sista hektiska termin på universitetet, hej ångest, haha:P

Önskar en fortsatt trevlig helg!

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Hej Charlotte!

    Jag tycker också amaryllisen känns som vår, speciellt den vita. Den röda känns mer julig :)
    Nu längtar jag som en galninge efter våren. Vintern är vacker men nu vill jag ha värmne och sol :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker vit amaryllis!

    Tyvärr var det otroligt dåligt med fynd här, men men, jag behööööver ju inte direkt fler saker...:P
    Svart?! Det skulle jag aldrig trott med tanke på din inredningsstil! Men svart är snyggt! :)Jo Odd molly är fantastiska men fruktansvärt dyra. Inte studentpriser direkt. Ajaj, har du inte lärt dig!?? ALDRIG kolla på återbetalningen!!!!! Det är ju tillräkligt för att hamna i en djupare depression! Haha....och jag har bara hunnit halvvägs.....

    Ha en jättefin söndag! Kram!

    SvaraRadera
  3. hej..första gången jag kikar in här..så fint!!!

    här har det kommit in en del vårblommor o visst är det ljuvligt!!! vår vill vi ha nu..:)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  4. Oj,vilken sötnos din hund är! Du har det jättefint Kram Susanne

    SvaraRadera