tisdag 3 augusti 2010

Dynor på hög





Hej på er!

Stolsdynorna får man då ingen användning av nuförtiden, nu fungerar de mer som dekoration på en gammal margarinlåda innanför balkongdörren. Och jag är rädd för att mina fina sommarblommor regnar bort där ute på balkongen, trots att parasollet är uppe som skydd dygnet runt.

Tror ni vi har sett det sista av det fina vädret sommaren 2010?

Jag har i alla fall börjat få riktiga höstkänslor, det vet jag med säkerhet när jag vill rensa ut här hemma och köpa massa nytt till garderoben:)

Min önskan för den här hösten är att jag hittar och får drömjobbet, håll en tumme för mig när jag kämpar på! :)

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Håller alla tummarna för dig :) Klart du får dröm-jobbet! Du e ju bara bäst!!!!! Vem vill inte anställa en toppen-tjej som dig! Puss mams.

    SvaraRadera
  2. Idag har vi varit förskonade från regn, men lite känns det nog som att sommaren är på upphällning.

    Håller alla mina tummar för att du ska hitta ditt drömjobb!

    Kram Marie

    Ps. Börjar jobba nästa vecka, så det beror lite på vilken dag ni ska åka till Hjo om jag kan ha öppet butiken eller inte.

    SvaraRadera
  3. Så fina dynor!! och fin margarinlåda! Hittade en riktigt bra loppis här uppe som hade flera olika snygga trälådor men som tyvärr var ganska dyr. Det kanske dock var lika bra eftersom jag ändå inte får hem några lådor.....

    Kan tänka mig att det är riktigt nyttigt med en del hemuppgifter. Håller hjärnan lite alert! Min har gått in i någon slags ledighetsdimma.....

    Jag håller båda tummarna för att du får något av jobben du sökt!
    Ha en fin helg! KRAM!

    SvaraRadera