söndag 22 augusti 2010

Klädhängare





Jag har ju länge velat ha en lite snyggare klädhängare, men inte haft någon tur på det området. Nu har IKEA äntligen hört mina böner och bland höstnyheterna finns den här enkla vita klädställningen som heter Mulig (Mullig sa IKEA-gubben, haha)!

Länge har jag nu tänkt att jag ska göra ett riktigt rens-ryck här hemma och rensa ut mina överfulla garderober och igår tog jag äntligen tag i det. Nu är de kläder som ni ser på bilden de enda jag sparat och från och med nu blir det genomtänkta och gärna dyrare inköp=bättre kvalitet och klassiker som håller längre.

Tillsammans med rensningen hade vi också storstädning av hela lägenheten här igår - SÅ SKÖNT! Så nu är det rent och fint och jag kan andas igen:)

Nähä ni, nu ska jag börja ladda för eftermiddagens danspass. Jag återkommer med loppisfynd och annat snart! Önskar er en riktigt skön söndagskväll!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har :) Hit ska jag absolut kicka in någe mer. Sötis hund också :)//Lisa

    SvaraRadera
  2. Oj så fin! Måste införskaffa en jag ockå, har precis som du länge velat ha en men ingen hittat.

    SvaraRadera