onsdag 18 augusti 2010

Min kopp te!



God kväll i stugorna!

Jag har en sak att erkänna ... jag gillar te! Efter flera år och sorter tycker jag äntligen att det är gott:) Vuxenpoäng och perfekt nu inför hösten! Förutom Lipton's Strawberry är jag förtjust i detta te från Friggs. Gott, ekologiskt och sjukt snygga förpackningar!

Jag är glad i dag, det händer spännande saker i veckan förstår ni:) Så därför ska jag göra mig en riktigt god kaffe, ta en chokladbit och slå mig ner i soffan med lite nya tidningar jag unnade mig idag!

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Godkväll!

    Wohoo! Äntligen :) Te som är så himla gott. Välkommen in i vuxenvärlden ;) Dock kanske kaffe ger fler poäng (som jag saknar) .....

    Ja nu är det dags att testa kronärtskocka! ;) Dock så är det lite lite mat så det är perfekt att ha om man äter plockmat! :)

    Ha en mysig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jo men det fungerar alldeles utmärkt som förrätt. Själv serverar jag citronsmör till. Mums! :)

    Det måste vara jätteskönt att inte ha sötsug!! Själv går det inte så bra för mig med att undvika kolhydrater.....

    Ha en bra dag! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått? Hur har det gått?? Hur har det gått?!??

    Höll båda tummarna idag! KRAM

    SvaraRadera
  4. Kul! Men då fortsätter jag att hålla tummarna då! :)

    KRAM

    SvaraRadera