onsdag 11 augusti 2010

Vad är det för en dag? ...





... Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är min lilla mammas födelsedag. Hurra hurra hurra! :)

Hej på er! Hur har ni det? Nu är jag hemma i Småland igen och idag firar vi födelsedag här. I paketen gömde sig en kamera och nu ska vi åka iväg och äta. Sen blir det tårta med mormor och morfar:)

Igår när mamma kom och hämtade mig tog vi hemvägen genom Tranås och loppisfyndade lite. Ni ska få se sen!

Hoppas ni har det fint!

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Grattis till mama fröken piff!

    Haha, jo det var nog tur! Rackarns bara att det ska finnas så mycket fint 100 mil bort!

    Japp, småbröderna är tvillingar! Dock är de inte så små lägre har jag kommit fram till.....

    Förstår att det är frustrerande. Håller tummarna för en lösning inom en snart framtid! Undertiden tycker jag att du ska ta och njuta av landet och Småland! Ha det riktigt riktigt bra!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Du har en award att hämta hos mig! Hälsa Franz ;O)

    Maria

    SvaraRadera
  3. Jan men viss blir man inspirerad av Ernst!! Tidigare har jag inte klarat av honom men nu är jag tokig i programmet och följer det slaviskt! Gillar industrikänslan skarpt! Hyttan skulle jag ju inte heller tacka nej till....

    Ha en mysig helg och loppisfynda mycket!

    KRAM!

    SvaraRadera