måndag 16 augusti 2010

Stickigt!





Hej på er! Nu blir det lite loppisfynd framöver, men ni misstycker inte va?

De här underbara stickiga sakerna fyndade jag och mamma på en loppis i Tranås. Vi kom i sista sekund men fick en snabbtitt och tog då varsin sån här, 5 kr styck = fynd med stort F. När vi kom ut tänkte vi "men varför tog vi inte alla?" haha. Så mamma fick springa tillbaka, banka på dörren och betala 10 kr mer för de resterande 3 som fanns då tanten inte hade växel:) Så, nu måste jag verkligen lära mig att stoppa ner saker i korgen om det finns fler för detta är inte första gången det händer.

De stickiga sakerna ska i alla fall bli korthållare då jag ska framkalla lite bilder på nära och kära. Och de ska stå där de står nu, på ett annat antikt fynd ni skymtar i bild:) Mer om det sen..

Nu ska jag ut på promenad med Franzen och sen är det spinning som gäller denna regniga måndagskväll.

Hoppas ni har en fin kväll! Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Men vilka fina! Och vilken smart idé att använda dem som korthållare! Kan det vara skrivbordet man anar!? Ska bli jättekul att se! Hornet blev faktiskt riktigt häftigt när jag sprayade det svart. Dock vet jag inte riktigt vart jag ska hänga upp det. Har hur som helst lovat att vänta in J eftersom han definitivt inte tror på idéen med ett horn i läggan. ;)

    Hihi, tycker att det är så kul att vi är lika. Glad att jag hittat dig! :)

    Ser fram mot fler bilder på dina loppisfynd! Lycka till på spinningen.

    Stor kram!

    SvaraRadera