söndag 30 augusti 2009

Slutet på en vecka

Söndag idag och vi har bara gjort husliga saker som att tvätta och storhandla. Nu när skolan dragit igång igen är det sådant man får ägna veckans sista dag åt. Skolan förresten går bra, men jag vet hur mycket jobb jag kommer ha nu fram till jul, men jag ska försöka att inte stressa upp min alltför mycket utan ta mig tid att göra andra saker också.

Som att piffa till exempel;) Tänk vad lite blommor och en vas kan göra på köksbordet.



Jag har fortfarande inlägg på kö så jag återkommer snart!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. hej vännen!! nu har jag hittat din blogg... de e ju helt sjukt va fint du har de! vågar ju knappt komma upp å hälsa på dig, jag kommer bli så sjukt avis;) men längtar!! ses om 1,5 vecka:D wieeee!!! kramar sara

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Åh två inlägg som jag missat, lika härliga som alltid. Du tar verkligen fina bilder! Ni verkar ha det sååå fint hemma.

    Min skola börjar nu också men jag har försökt att mjukstarta. Jag hoppas att du kan ta det lugnt men jag vet hur lätt det är att stressa upp sig!

    Ser fram emot nya inlägg! Ha en fin dag!
    Kram Kram

    SvaraRadera