måndag 24 augusti 2009

Lite linne i köket

Nu var det måndag igen och helt plötsligt är veckan här då jag börjar skolan igen efter 3 månaders ledighet. Nu ska jag verkligen njuta mina två sista lediga dagar.

Jag har i alla fall haft en fin helg hemma i Jönköping. Mamma och jag körde ju loppisrundan och hittade ingenting på de två första ställena vi besökte och tänkte "vad fasen är det här då", men sen lossnade det och vi fyndade som aldrig förr, haha. Jag har köpt allt möjligt. Ska visa er fynden i kommande inlägg.

Jag ligger ju lite efter med inlägg så idag tänkte jag visa hur köket ser ut med nya dynor och kuddar i linne. De två kuddarna i soffan kommer från H&M Home och är så fina. På bordet står en present från mormor med massa gott i som cider, marmelad, vinäger, gelé... som hon hade med sig sist de var här.









Nu ska jag göra mig iordning, gå en promenad med vovven och sen fortsätta mot stan för lite "inför hösten och skolstart shopping". Ska även kolla efter lite nya blommor och en gardin till köket.

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Godmorgon Charlotte! Vilken gullig present du fick där av din mormor. De där kuddarna från h&M funderar jag också på, de är väldans fina. Gillar din kökslampa för att inte tala om tallrikshyllan...ojoj vilken charmig precis rätt sliten skönhet du har där på väggen. Helt underbar är den :-) Ha en fin dag. Kram Paula

    SvaraRadera