tisdag 27 december 2011

Perfect day





Fina vaxade äpplen hemma på matsalsbordet i Tranås.

Hej hej!

Jag har haft en riktigt fin dag. Besöket i Butiken resulterade i lite "näe vad fasen gör jag bland folk på rea- ångest". Makalöst hur folk går helt bananas och roffar åt sig hela högar bara för att det är billigt. Jag fastnade på smyckesavdelningen (som vanligt) och köpte lite vårnytt från Edblad, fina stjärnor på både halsband och öronhängen.

Luktade på en underbar hand-lotion som doftade kokos och svartpeppar, typiskt glömde jag vilket märke det var.. någon som råkar veta?

Mysfika hos mormor och morfar och sedan långpromenad i skoooooogen med vovvarna, efter det pizza. Nu slappar vi för fullt här. Snart är det dags för kaffe.

Jag älskar verkligen lediga dagar som dessa! Är ni något lediga såhär i mellandagarna?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar