söndag 11 december 2011

3:e advent och tjejhelgen





Hej på er! 3:e advent är här och jag kan inte fatta att det är mindre än 2 veckor till jul nu?! Men jag ser verkligen fram emot det och en veckas skön ledighet:)

Igår hade vi julmys jag och bästa tjejerna. Startade dagen med att handla julgran som jag klädde, obligatoriskt om man ska ha ordentlig stämning! Sen spenderade vi dagen med prat, mat, mys och fika. Jag hade två nattgäster också så det blev en extra mysig söndagsfrukost idag!

Tack Jenny, Stina, Emma, Sandra och Sara för mysigaste lördagen!

På bilden ser ni min fina stjärna jag klätt in i mossa, väl värt en timmes slit, haha:)

Dags att ta tag i den här söndagen då kanske med lite storhandling och skogspromenad! Hoppas ni har en riktigt skön 3:e advent! Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag bara ääääääääälskar dina silviga höga ljusstakar!! Vart kan man hitta dessa??
    Stjärnan blev hur fin som helst!!

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Hej, hittade till din fina blogg från Marias blogg. Vilka fina bilder du tar och så vacker din lägenhet ser ut. Ha en bra dag mvh Ida

    SvaraRadera