tisdag 13 december 2011

Julgran 2011 (Del 1)









Glad Lucia! Har ni sett något firande idag och ätit någon lussebulle? Jag har tyvärr inte gjort något av det.. ännu. Men jag har planer för ikväll:)

Vi har ju lite som tradition att ta in granen till Lucia, eftersom vi ändå alltid är borta över jul, och man vill ju hinna njuta lite av den innan den ska ut lagom till 1 januari. Detta år blev det enkel ljusslinga, mjölkvita kulor från Granit i randigt snöre och fina L O V E kulor från Day. Dock är den inte helt färdig ännu, jag ska nämligen hämta paket idag med ytterligare Day-kulor som jag lyckades knipa åt mig:) Så fortsättning följer...

Annars då? Läget är väl sådär. Jag är hemma från jobbet med inflammerad axel/skulderblad/rygg. En bieffekt av allt för stillasittande jobb framför datorn. Så jag knaprar lite Voltaren, vilar och hoppas det ska ge med sig. Kände att det var läge att lyssna på kroppen när den säger ifrån.. i tid! Nu väntar jag på att sambon ska komma hem från jobbet så vi kan ta en riktigt skön promenad i skogen.

Önskar er en fin Luciakväll! Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar blogg du har! Har kikat igenom flera månaders inlägg med fantastiska bilder på ert hem! Fin gran och fint att ha den i korg ju :)

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med kulorna! Jag har köpt samma men de har inte hunnit komma upp än.. Ha en bra dag, mvh Ida

    SvaraRadera