söndag 18 december 2011

4:e advent och Mozartkulor





Hej fjärde söndagen i advent! Nu är det snart dags:)

Jag har bakat lite julgodis i form av Mozartkulor med fancy strössel och så knäck. Dessa två sorter kan jag inte vara utan på julen. Knäck var första gången jag gjorde själv, och jag överlevde med ett relativt helt kök (tänker bara på pappa Rudolf i Sunes jul, hehe). Men det var ju inte julmysigt direkt om vi säger så, haha. Ändå ska jag nog ge mig på en andra omgång:)

Och alla julklappar är klara, tror jag. Åh vad jag älskar att det är så enkelt att sitta hemma i lugn och ro och bara klicka hem! Så nu är jag redo för jul! Bara en ynka jobbvecka..

Jag har en nyhet att bjuda på också (lite hemlighetsfullt skriver jag det) men jag återkommer efter hmm.. tisdag. Så ska ni få veta något roligt:D Någon nyfiken?

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Så gott med Mozartkulor...Klart man blir nyfiken;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen, så kul att hitta dig!
    Underbar blogg du har och extra kul att du finns i Tranås och själv bor jag i lilla Eksjö;)
    Gillade verkligen din blogg och och din smak och vilken fantastisk lght ni har!
    Återkommer gärna hit!

    Kram och må så gott!
    Adela

    SvaraRadera