onsdag 7 december 2011

Liten gran och hyacint



Hello hello! Jag har som sagt julpiffat lite här i vår våning:) Små granar och vita hyacinter, det är min grej!

Annars då? Här kom först lite snö, igår natt massa massa snö, idag smälte hälften bort och nu har det precis snöat lite igen.. suck. Lite fint pudrigt vitt bara skulle vara perfekt! :)

Nu ska jag surfa runt lite efter julklappar, och en mössa till mig själv - det är kallt om huvudet!

Tänk imorgon är det redan torsdag! På fredag ska julgranen inhandlas och på lördag får jag finbesök av finaste tjejerna. Vi ska ha julmys, världens bästa lilla tradition:) Kram!

2 kommentarer:

  1. Så fint!! Så man kan ta in granen redan nu alltså? Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hello raring!

    Haha, jo vissa har verkligen god smak. ;)

    Alltså, er lägenhet är sååå fin! Jag önskar mig en såndär stor, fin, vit kakelugn och vackra trägolv. Granen var ju jättesöt. Vi har tänkt något liknande här hemma, det är nog en sådan som får plats. Måste bara lura hit mamma så att hon kan ta med sig en från Gården. :)

    Ni kanske får köpa en NY tavla i gemensam julklapp och ha den som ett löfte att ni ska spara ihop till en resa!? Jag försöker övertala J att den skulle vara snygg här hemma men han tycker att vi har för många tavlor redan. För många?? Går det ens?

    Nu blir det soffmys med nybakade lussebullar.

    Ha en bra kväll!
    KRAM

    SvaraRadera