torsdag 24 november 2011

Spegel spegel






Hello! Innan jag kör igång med advents-/julinläggen vill jag bara visa upp min nya fina skönhet som stoltserar i sovrummet. Om ni visste hur länge jag har spanat på denna.. har ni också ting som ni så gärna vill ha men aldrig kommer till skott att köpa? Nu samlade jag ihop födelsedagspengarna och så blev det ett köp:)

Nähä, nu ska vi hänga upp stjärnorna i alla fönster, min händige sambo klev just innanför dörren förstår ni och en sådan behövs ju för sådana här trixigheter. Vill ha allt på plats inför helgen för imorgon efter jobbet bär det av hem mot Jönköping, och på lördag Göteborg och Jul på Liseberg. Superpepp! Ska bli så himla roligt/mysigt!

Önskar er en riktigt fin första adventshelg! Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hamnade här när jag googlade efter speglar. Vart är denna fina ifrån? Älskar den! MVH/Jessica

    SvaraRadera