söndag 13 november 2011

Marockanskt fat



Hello! Hur har ni det så här på söndagskvällen? Själv har jag njutit av en riktigt lugn och skön helg med massa sömn och soffhäng.

Är väldigt förtjust i mitt fina marocco-fat från Tine K. Till kalaset förra veckan hade jag tänkt pynta med vita små pumpor men det fanns ju inte att få tag på någonstans(!?) Så fatet har stått tomt en vecka tills jag fick en uppenbarelse när jag såg kronärtskockan på ICA idag:)

Nähä, dags för kaffe, fruktsallad (har tagit tag i mitt liv) och lite TV. Kram på er!

1 kommentar:

  1. Åh så snyggt! Både fatet och skockan. Det är något väldigt tilltalande med kronärtskockans form...

    Låter som du haft en riktigt skön helg. Här har den också varit lugn. Jag och J har fixat lite i läggan, träffade en av mina bästa vänner för middag och ett glas vin och idag har jag målat den där griffelväggen. Det vart bra men lite ovant. :) Måste köpa några kritor imorgon så att vi kan testa den. :)

    Nu har jag parkerat mig i soffan för kvällen. Skönt!

    Ha en riktigt fin kväll raring!
    KRAM

    SvaraRadera