söndag 20 november 2011

Jag har tjuvstartat!



Hej hej!

Japp, jag har tjuvstartat advent lite:) Men bara för att ett paket med vår efterlängtade JUL-ljusstake dök upp i veckan, och nu är det ju såå nära så det känns ju bara fjantigt att packa ner den då! Denna får faktiskt agera adventsljusstake i matsalen för jag vill ju ha kvar mina vanliga finingar på bordet:) Ny ljusslinga på plats i tallrikshyllan dessutom, lyser ju upp lite i mörkret!

Annars har jag hämtat ner en av lådorna med julsaker från vinden, den andra lådan är puts väck så jag kanske måste köpa lite nytt till julgranen, syyyyyyynd;) Får spana när vi ska till Göteborg i helgen, vi tänkte mysa på Jul på Liseberg (som jag aldrig varit på innan) Åh vad jag längtar!

I veckan ska jag fortsätta sluka julmagasin, börja plocka upp pyntet och shoppa julblommor, myyyys! Hur går det för er med pynt och julstämning?

2 kommentarer:

  1. Ja julpynt ja.. känner samma sak varje år inför det.. fint hos andra men inte hos mig=(( Fast givetvis kommer det vara pyntat men vilka färger?
    Blir nog vita amaryllis och hyacinter tror jag =))

    Kram Fia

    SvaraRadera