onsdag 16 november 2011

Min första tassel



Well hello there!

Jag har införskaffat min första (absolut inte sista) lilla tassel, tofs:) Fin va? Hänger på väggskåpet i vardagsrummet.

Vad kan jag mer berätta för spännande? Idag tog jag mina födelsedagspengar och gick och köpte mig en stor, svart och mycket mycket vacker golvspegel. Hämtade ut paket med en julljustake.

Igår plockades lärkkvistar och så smygmös vi med glögg och pepparkakor! Nu vill jag pynta!! Håller mig till nästa vecka, hur gör ni? Tar med mig högen med julmagasin och lägger mig och läser lite i sängen nu tror jag minsann:)

Kram och god natt!

2 kommentarer:

  1. Hej, varifrån kommer denna fina tassel?

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Här har jag hittat den:

    http://shop.butikenhoganas.com/446/tassel

    Kram Charlotte

    SvaraRadera