lördag 5 november 2011

Kalasfrukost, paket och tårta











God kväll!

Visar lite bilder från kalasfrukosten med familjen idag. Vi körde all in med kaffe, juice, nybakta frallor, massa gottigt pålägg med mera. Sen var det dags för paketöppning, wiiiii, ni ser ju hur glad man kan bli för fina presenter va? Finaste plånboken och en riktig snygging till pall fick jag. Förutom det fick jag Leilas nya Hello Cupcake av min söta syster, och så massa fina blommor. Vi avslutade det hela med tårta (som jag beställt från bästa stället i Tranås). Prinsesstårta med vit choklad och päronfyllning, det ni!!

Nu är vi på plats hemma hos mamma och pappa i Jönköping. Här har vi ätit gómiddag och nyss druckit kaffe med pannacotta (halva vanlig, halva med mjölkchoklad - muuuuuums). Bästa dagen!

Imorgon blir det ett besök på det stora varuhuset. Håll i hatten, här ska shoppas julsaker!! Kram!

1 kommentar:

  1. Hej och stort grattis! Det är första gången jag är inne här på din fina blogg! Wow, vilken söt blogg, tänker jag:)!

    Vilka sköna blilder från ditt kalasande:)!

    Ha en fin kväll!
    kram ♥ CC

    SvaraRadera