lördag 30 juli 2011

Lördagsfika @ Bageriet







Hellu! Hur mår ni? Jag fick bakläxa av mamma på uppdateringen här så idag tog jag lite bilder speciellt för er med Iphonen:)

Vi är back in Jönköping igen. Vi gjorde ett försök att åka hem men det var så tråkigt så jag packade bara upp väskorna och körde några maskiner tvätt. Nu kör vi sista semesterdagarna här:)

Idag var vi och fikade på Bageriet som ligger vid Munksjön, mitt i Jönköping. SÅ HIMLA GOTT! Hembakat på surdeg och bullarna är gigantiska:) Invigde en rea-Hunky så jag kände mig lördagsfin. Köpte bara lite småplock, bland annat bordsunderläggen från Granit som skymtar där på bilden, kommer bli så fint så fint på matbordet.

Nähä, nu ska jag vila lite här på soffan. KRAM på er!

3 kommentarer:

  1. Låter som en skön dag, kul att få känna sig fin;) och vilka stora bullar- mums...Kram J

    SvaraRadera
  2. Bullarna ser farligt goda ut!! Ska baka vanliga idag/kväll =)
    Längtar såå efter dina inredningsinlägg, har fastnat i din blogg hihi =)

    Ha en fin helg!
    Sophia

    SvaraRadera
  3. Tack själv =))nu blev jag glad!!
    Jo lampan kommer från Gekås i Ullared =)) fynd för 159:- är i storlek med Tine Ks strl L.
    Nu väntar jag med spänning =)) hihi

    Kram Fia

    SvaraRadera