lördag 23 juli 2011

Kreta ...









Var fantastiskt! Vi hade tur och hamnade på ett toppenhotell precis nere vid stranden i en lugn liten by. Första delen av veckan latade vi oss i varsin strandsäng och lyssnade på vågorna. Solade, badade, strosade runt och åt god mat. När vi tröttnat på det hyrde vi en bil och upplevde lite mer av ön. Huvudstan, mysiga hamnstäder, bergsvägar, grottor och fantastiska stränder.

Nu har vi landat hemma hos mamma och pappa. Här tar vi det ännu lugnare och äter god mat:)

Hoppas ni har det fint och tar hand om varandra (i tider som dessa) Kram!

3 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder. Om ca 12 dgr åker vi till Kroatien. Det ska bli spännande att uppleva ett nytt land :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Åh, det låter som ni haft det riktigt härligt! Jag hade inte tackat nej till att befinna mig på den stenstranden med det där turkosa vattnet just nu! Regn och rusk är det här. Nej tack, det kan väl få vara sommar ett tag till!?

    Hoppas du njuter riktigt ordentligt av semestern! Hur länge får du vara ledig? Och hur gick det förresten med "duvetvad"???

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Heeej,

    Jo men vad är det vi brukar säga, Great minds think alike!! ;) Jag gillar vår stil!

    Så tråkigt med duvetad men det kommer fler tåg. Utan tvekan.

    Mjo, jag får lite ledigt men jag ska plugga till en tenta också. Vi hade egentlige planerat att åka till Gotland men det blir lite tight med allt som ska fixas här hemma och så. Besviken kan jag lova! Dock får det lov att bli en längre tripp dit nästa sommar istället. Vi börjar komma iordning men fortfarande är det mycket kvar. Jag ska dock försöka lugna mig och känna efter hur jag verkligen vill ha det. Måste lära känna lägenheten. :)

    Hoppas du njuter av de sista lediga dagarna.

    STOR kram till dig!!

    SvaraRadera