fredag 1 juli 2011

Happy Helg!





Wohoo, äntligen heeeelg! Är man trött när man bara hinner hem och äta upp köpematen innan man totalt däckar i soffan och vaknar av att man dreglar på kudden, hehe:D

Det är tur att jag har en fantastisk sambo som både köper mat, dammsuger och diskar diskberg när jag inte orkar. Att han dessutom köpt vaniljglass och jordgubbar till kaffet... bäst! Nähä, dags för säsongens sista avsnitt av True Blood med efterrätten då.

Nu har vi en fantastiskt skön helg! Jag hoppas jag hinner fota en massa med nya objektivet, det är så braaa, ni ser ju på de fina bilderna!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Vill till att ha lite pli på dem;) hihi skämt åsido det är fint att kunna hjälpas åt. Kram på dig/ Johanna

    SvaraRadera
  2. Hello!!

    Va är det för objektiv?? Det blir ju kanonfina bilder! Jag har gått och klurat på om jag ska köpa ett nytt, ljusstarkare, eftersom jag och mitt gamla inte alltid kommer överens. Dock vet jag inte om kameran är värdig ett nytt, dyrt objektiv....

    Det är så roligt ed den nya läggan!! Jag förstår hur du kände det i vintras! ;) Dock är det en hel del att pyssla med nu innan flyttlasset går på söndag. Det ska spacklas och målas, trixas och läggas golv. Puh! Men kul är det. Bara att sätta igång då...

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. underbar liten mops! surfade in hit för att beskåda dina ilse jacobsen gummistövlar och såg att du också har mops! underbart :)

    SvaraRadera