söndag 3 juli 2011

Shoppa shoppa



Min fina Stephanie från Lilly of Sweden.

Hello you! Har ni en bra helg? Det har jag. Jag har sovit och ätit:D Och så har vi varit ute och sprungit i spåret, 5 km blev det idag. Skapligt stolt över mig själv!

Jag är så sugen på att shoppa lite nytt, fastnade på HunkyDorys hemsida igår och nu vill jag ha allt! Sen finns det lite fint inredningskrafs som skulle vara trevligt att klicka hem också.. MEN jag måste ju spara till semestern nu.. (Båring)

Åh vad skönt det ska bli med seeeemeeeesteeeeer!! Nu peppar jag mig för en liten vecka av jobb innan det är dags för tre av ledighet, Åsööm! (Awesome på småländska)

Nu fångar vi det sista av söndagen! Jag gör så i soffläge. Puss!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som kommer ut och springer, själv är jag inte riktigt i form för det i dag, var på bröllop igår....ja det är lite farligt med att shoppa på nätet, så lätt att bara klicka hem;) Kram Johanna

    SvaraRadera