måndag 4 april 2011

Fantastisk helg och köksö!



Hej på er! Hur har ni det? Jag har haft världens bästa helg hemma i Jönköping jag. I lördags blev det egoshopping i form av första Mollyn (!!), nya jeans och vårskor. I söndags begav jag och mamma oss till säsongsöppningen av den stora loppisen i Moheda. Hem följde den perfekta köksön som ni ser på bilden, men även världens finaste halvmånebord till matsalen som jag letat mig halvt ihjäl efter ett tag nu. Så ni förstår min lycka va? T-O-T-A-L!

Jag funderar på att skippa trasmattan under bordet, hmm, vad tror ni? Jag och mamma pratade om en stor korg under för diverse prylar. Kom gärna med fiffiga idéer så blir jag glad:D

På återseende (jag har ju så mycket mer att visa!) Kraam!

2 kommentarer:

  1. Hello! WOW! vilken helg du verkar ha haft! Grattis till första mollyn, vilken av skönheterna blev det?

    Vilka loppisfynd! Det bara kliar i fingrarna på mig att loppa. ;) Jag och mamma ska ta en ordentlig tur är jag hälsar på dem nästa gång. Hmm, svårt att veta med trasmattan utan att se helhetsbilder. Dock kan det ju vara smart att ta bort den av rent praktiska skäl. :) Jag ser framför mig några krokar att hänga redskap eller fina gamla kökshanddukar. En korg under låter snyggt. Eller kanske en gammal trälåda!?

    Här hemma går det på sparlåga känns det som. Vill bara hitta en lägenhet någon gång så att jag kan ta tag i inredningsbiten igen....

    Det blev en stor glasvas från Granit och lite andra smågrejjer. Älskar den butiken!!

    Nä nu måste jag nog sova, ögonlocken är tuuunga. Sov gott vännen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket fint! Och vad härligt att ha det som köksö. Förstår din lycka:)
    Superfint med en korg under tycker jag!

    Ha dte gott, kram Therese

    SvaraRadera