söndag 17 april 2011

Solig söndag.



Hellooo! Jag och sjukt obekväma men åh så snygga vårskorna har idag promenerat runt i ett soligt Linköping tillsammans med min andre hälft. Första gången jag var tillbaka i stan sedan vi flyttade. Kändes lite som hemma och lite som borta:)

Anledningen till den lilla utflykten var suget efter kulglass på Bosses (känd liten glassbar) och lite jeansprovning. Glass fick jag :) men inga jeans, det är ju en hel djungel och när man äntligen hittar rätt modell finns inte rätt storlek. Så jag unnade mig något annat fint i jeans istället som jag klickade hem från nätet:D

Nu hoppas jag morgondagen och veckan går superfort för jag är inte alls redo för måndag än. Taggar påskhelg som ska spenderas hemma i Jönköping, läääängtar!

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Det var snygga skor! Hoppas dom går till sig och blir bekväma också!! :)

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Idag har jag bestämt mig för att det blir en bra dag.

    Jo att fixa på balkongen är nog lite som terapi för mig! ;) I år har det dock blivit mycke mer blommor än tidigare. Känner att jag behöver det av någon anledning. En tomatplanta och en hel del kryddor ska nog också få plats. Vad har du för planer för din?

    Mysigt att åka hem till Jönköping över påsken! För oss blir det gården.

    Ha en riktigt bra dag!
    KRAM

    SvaraRadera