måndag 11 april 2011

Vårgarderob





Tadaa, här har ni mig, och lite nytillskott i vårgarderoben. Första Mollyn är min absoluta favorit, fantastiskt hur fin man känner sig i den:) Nu vill jag bara ha meeeeer! Nya jeans i rätt storlek som är hur mjuka och sköna som helst, sitter som en smäck (Scarlett från Lee om ni blir sugna). Och till sist nya vårskorna som är hur obekväma som helst, haha, aj! Hade dem första gången samma dag som jag fick punka på cykeln så kan ju intyga att jag hade hur ont som helst i fötterna när dagen var slut!

Blir ni också skapligt trötta på era kläder när våren kommer? Önskar att jag hade råd att köpa en helt ny garderob för tillfället. Och våren är ju här på riktigt, premiäråt lunch på balkongen idag och cyklade till jobbet utan jacka, ÄNTLIGEN!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Åhhhh så snygg!! Både du och koftan! ;) Fick plötsligt ett instinktivt ha-begär. Jag har inte sett den där koftan, i alla fall inte sett att den var så snygg!! Gillar färgen, nice!

    Jo armbanden är ju inte billiga direkt, borde kanske ha hållit mig till ett men jag hade så svårt att bestämma mig. Det blev tillslut ett halvlångt i brunt/choklad och ett långt i natur. På Campadre kan du förresten också hålla koll på OM, de kommer in kampanjer där ibland. Fast då gäller det att vara snabb för de brukar gå åt som smör i solsken. :)

    Nä nu är jag så trött att ögonen faller ihop. Hoppas du får en fortsatt fin vecka!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad vårfin du är:) Tänk om man kunde få på sig såna där snygga jeans, här är det bara tights och mammabyxor med bred resår som gäller:) Längtar verkligen tills jag kan använda "vanliga" kläder igen.
    Håret är dock det positiva med den förvandling kroppen går igenom. Det har blivit mycket blankare och längre sen jag blev gravid. Tydligen är det så under graviditeten, att man inte tappar nåt hår och att det blir både glansigare och spänstigare. Tyvärr tappar man ofta mer efteråt sen istället. Så det gäller att ta vara på svallet nu:)
    Ha det gott! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Oj väntar ni tillökning? Grattis!

    SvaraRadera