torsdag 7 april 2011

Röda anemoner



Föll för dessa underbara färgklickar när vi var och handlade i söndags. De hamnade snabbt på nya köksön och har hållit sig fina hela veckan. Nu börjar de se lite ledsna ut så dags att fortsätta traditionen och köpa nya fredagsblomster imorgon kanske?

Fredag - igen, helt fantastiskt vad fort veckorna går, men jag klagar inte. Ska bli skönt att få sova ut ordentligt och hinna pyssla lite hemma med diverse nya lampor och bord:)

Nähä ni, dags att springa i väg till zumban, ciao!

1 kommentar:

  1. Hello raring!

    Hoppas din helg varit bra (fast halva söndagen är ju kvar än!). Jag har tittat en ny favoritblomma som jag aldrig haft hemma för - fresia! Hur fina som helst! Mina går i lite cremevit, lila, gul färg. Dessutom luktar dom så gott!

    Jo den OM känner jag igen. Fint! Det är ju lätt att bli lite OM beroende men mitt tips är att spana in Tradera och blocket. Där hittar du mycket bättre priser och ibland är kläderna knappt använda. För tillfället är jag helt förälskar i Hunky dory och rabens saloner. Väntar och väntar på att det ska bli någon form av rea snart.....

    Ha en fortsatt riktigt fin helg! Loppat något förresten?
    Stor kram!

    SvaraRadera