torsdag 31 mars 2011

Mina fina fina Tine K lampa



Fina fina fina lampa som kommer blir perfekt över matsalsbordet, välkommen hem till oss!

Hej på er! Ville bara visa min nya skönhet som jag klickade hem, kan vara så att det var det sista exemplaret som fanns, nu är det väntetid på några månader igen. Lucky me! Jag har inte lyckats hitta någon annan lampa som är så perfekt och riktigt stor så jag väljer att se det som en klok investering:) Nudlar resten av månaden nu då, hehe!

Imorgon är det fredag igen hörrni. I helgen ska vi åka hem till Jönköping, på lördag blir det lite shopping i storstan och på söndag säsongspremiär för en stor loppis. Om jag längtar? Gissa! Vad ska ni hitta på för roligt?

Kram på er och trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh! Vet du, jag gissade på att det var en sån lampa men blev för feg för att skriva ut det. hihi.

    Hoppas du får en riktigt mysig helg. Själv ska jag härja på ett par skidor. Se upp i backen!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar lampa, känns väl mycket bättre att äta nudlarna när ljuset kommer därifrån;)

    Ha en superkösn helg, kram Therese

    SvaraRadera