söndag 6 mars 2011

Tine K Home/ Ljuslyktor





What a lovely weekend! Jag startade helgen med att hämta ut ett paket innehållandes dessa undebara ljuskoppar från Tine K. Den stora fungerade visst lika fint till ranunklarna som också inhandlades helgen till ära:) Lördagen gick åt till att bara skrota runt hemma och ta en skön promenad i solen - välbehövligt!

Idag hade vi fint besök av mamma och pappa med borrmaskinen :) som i utbyte mot uppborrande av lite tavlor bjöds på våffelfika. Mys!

Hoppas ni haft en riktigt skön helg! Nu peppar vi för ännu en vecka, snart är våren här på riktigt hörrni :D Kram!

3 kommentarer:

  1. Hellooo!

    De där ljuslyktorna är verkligen jättefina! Har sneglat på dem länge men just nu finns det så mycket annat som tar en del av studentbudgeten.

    Hittade inge vita anemoner (som jag hoppats på) men jag var så sugen på just dem att de blev mörkrosa som fick följa med hem. Finare än vad jag hade tänkt mig! Men vitt är ju alltid vitt! ;)

    Det låter som du haft en jättehärlig helg. Mys! Och du, snart är det helg igen!! Nu verkar ju våren vara på väg på allvar också. Sååå lovely!

    Ha en fin kväll.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är bebisarna helt galet söta:)
    Vad fint med ranunkler i den stora ljuslyktan, fiffigt:) Jättesöta lyktor också!
    Hoppas allt är bra med dig, Charlotte.
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Ja, de lyktorna är ju superfina:) Hoppas du får en lika skön kommande helg som den förra. Stor kram Therese

    SvaraRadera