lördag 20 februari 2010

Vintage by fé





Det här inlägget hade jag tänkt göra strax efter jul, men det försvann helt ur minnet:) I alla fall, denna underbara klocka från Vintage by fé fick jag av min älskade mormor i julklapp. Det fiffiga är att den ser ut som ett smycke när den är stängd så jag använder den dagligen tillsammans med mina andra halsband eller själv. Jag ska se om jag får tag på en kedja i silver att varva med också.

Jeansskjortan och halsbanden kommer från Gina Tricot och är andra stora favoriter just nu:)

Jag nämner inget om snön idag, har helt enkelt valt att ignorera det faktum att vädret har gått helt bananas. Nu ska jag väcka sömntutan och äta frukost, sen blir det stan!

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Hahaha ;) Jag förstår heeeeelt vad du menar nu! :)
    Jo det är synd att de ska vara så rackarns dyra! Som en halv dator!!!! Tur att mitt mobilbyte är några år bort (förhoppningsvis) då kanske jag har börjat tjäna lite pengar och har råd! :)

    Så otroligt fin klocka du fått!! Jag skulle verkligen kunna tänka mig att ha lite fler saker från fé! Men tre klockor kanske blir för mycket!?? :P
    Kul att få se bilder på dig om det kommer upp :) Och du, den där jeansskjortan är ju inte svart! :D

    Ha en riktigt fin helg!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Haha, nja inte goth kanske, men erkänn att det hade varit en ganska cool kontrast till din vita inrening!? Hahaha! :) Jo men jag känner också att våren drar fram modelejonet (?) i mig och just nu kan jag inte få nog av kläder och accessoarer....en alldeles för dyr vana.

    Jag är också tidningstokig nu, vet inte riktigt varför.Det låter verkligen jättekul att göra en tidning om bakning. Jag hoppas att vi får se mycket mer av det här på bloggen! :)

    Hoppas du haft en fin dag och att kvällen blir mysig!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbart vacker klocka! Den gillar jag verkligen! :) Alltid lika vackra bilder inne hos dig vännen :) Nästa bröllop blir kanske ert? ;) Ha en skön vecka! Många varma kramar Emma

    SvaraRadera
  4. älskar din jeansskjorta. du är alltid så söt. puss puss puss!

    SvaraRadera