onsdag 17 februari 2010

Ranunculus







En ranunkel i kruka inhandlades i söndags och står nu i vardagsrummet och piggar upp med sin underbara färg och ett hopp om vår. Jag har gått och fått någon slags nackspärr tillsammans med en stel rygg och on top of this även ett härligt munsår. Men jag förstår ju att det bara är kroppens sätt att säga att något (stress) inte står rätt till. Så framöver får jag tagga ner några hekto och ta det lugnt, för jag sätter faktiskt hälsan framför allt arbete i världen.

Men det skulle ju inte skada med lite härlig vår för att pigga upp lite:) Eller vad säger ni?

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Åh så fin! Jag har letat fina ranunkler i kruka men har inte hittat någon. Snyggt i den patinerade krukan också!

    Nu är vi halvägs till helg! Hoppas att du kryar på dig och VARVAR NER! Det är allvar när kroppen börjar säga ifrån!!!!!

    Skickar en stor kram!

    SvaraRadera