söndag 14 februari 2010

Macarons!

Jag ägnar ett inlägg, inte åt kärleksdagen, utan åt kakor:) Som jag har berättat jobbar vi på ett koncept för en tidning om bakning så igår hade vi världens photoshoot i mitt kök. Det var helt galet, det var verkligen bakverk överallt! Inför detta testade jag att baka macarons som blev så himla söta, och det var inte alls svårt, det bara tog lite tid:)



Varsågod att smaka:)

Här hemma myser vi så fort vi får chansen så idag känns inget speciellt, vi köpte hem lite fina blommor innan dock:)

Hoppas ni haft en mysig helg och är laddade för ännu en vintervecka;)

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Wow! Det ser ju hur goda ut som helst!! Det vattnas i munnen, kaktokig som jag är....

    Du måste ju visa fler bilder från den photoshooten!!!!!!!! :)

    Man ska ju verkligen ta ALLA chanser man kan att mysa ;) men håller med, alla hjärtans dag är ju inget annat än en kommersiell högtid.

    Ha en fin vecka! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh så glad jag blir att du säger det! Så gullig du är! Tack! :)

    Hihi, jag äääälskar bakbilder så det kommer ju passa mig perfekt! :D Släng in ett recept eller två också. :) Chokladtårta......åh.....själv är det tomt i kylskåpet så jag får ta och knapra på lite knäckebröd...Nä, dags för veckohandling!

    Ha det fint! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. hej Charlotte, vilket mästerverk till kakor, ååå så fina de blev. Har tänkt många ggr att jag ska prova sånna kakor men det har inte blivit av men nu så kanske man ska våga sig på dom.
    kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera